Aktiviteter i Hirtshals Sogn

Folkekirkens primære opgave er at sørge for at evangeliet kan forkyndes på bedst mulig måde i Hirtshals sogn, samt at sørge for menighedens liv og vækst (se menighedsrådets vision her). Det indebærer selvfølgelig, at menighedsrådet skal sørge for, at der er gudstjeneste hver søndag i mindst én af sognets kirker og at der kan arrangeres bryllupper og begravelseshandlinger og andre særlige gudstjenester og andagter.

Men sognelivet i Hirtshals byder også på en masse andre aktiviteter, både i og uden for kirkernes rum. Se listen over alle aktiveter herunder eller tryk på linket her.

Klik på menupunkterne er nævnt en række særlige indsatsområder, som du kan læse mere om ved at klikke på overskriften. Her kan du også finde information om, hvem du skal ringe eller skrive til, hvis du er interesseret i at deltage i (eller på anden måde bidrage til) en aktivitet.

Se desuden under Kalender i hovedmenuen, hvornår der er planlagt forskellige aktiviteter.

Aktiviteter i Hirtshals Sogn